hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بازدید نماینده مردم شریف شهرهای غرب استان از تاسیسات آبرسانی شهرستان بندرگز 

گزارشی از وضعیت منابع تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش شهرستان بندرگز

بازدید نماینده مردم شریف شهرهای غرب استان از تاسیسات آبرسانی شهرستان بندرگز 

دکتر ایری نماینده مردم شریف شهرهای غرب استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس رحیمی  سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان و بخشدار شهرستان بندرگز از تاسیسات آبرسانی  بازدید کرد و در جریان روند اجرای عملیات لایروبی چاه روستاهای  حسین آباد ،  محمد آباد ،  باغو  و همچنین از پایان عملیات لایروبی چاه گل افرا بازدید نمودند. 

در جریان این بازدید مهندس " ابوالفضل رحیمی" سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گزارشی از وضعیت منابع تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش شهرستان بندرگز ارائه نمود .

در ادامه این بازدید ها سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت :با تلاش مجموعه همکاران شرکت چاه آب شرب روستای باغو کناره مجددا پس از ۲۰ سال وقفه وارد مدار بهره برداری قرار گرفت که ۳ روستای باغو کناره ، قره سو و محمد آباد با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد .

این  مقام مسئول در بخش دیگری افزود: عملیات لایروبی ۲ حلقه چاه آب شرب در روستاهای محمد آباد و حسین آباد در حال اجراست و لایروبی یک حلقه چاه آب شرب در روستای گل افرا به پایان رسید و چاه فوق وارد مدار بهره برداری قرار گرفت .

در پایان این بازدید ها دکتر ایری  نماینده مردم شریف شهرهای غرب استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر پیگیری جهت تخصیص به موقع اعتبارات از زحمات سرپرست و کلیه کارکنان شرکت آب و فاضلاب گلستان قدردانی کرد .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد